دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی ستاد انتخاباتی اسوه:

به پدرخواندگی سیاسی در انتخابات شورای شهر «نه» می‌گوییم 

رئیس اندیشکده اسوه گفت: امیدواریم در انتخابات شورای شهر، مردم یک «نه» به پدرخواندگی سیاسی بدهند و یک «نه» به ماله‌کش‌هایی بدهند که با همین ادبیات تهران را اداره کردند.  
کد خبر : 587021
اسوه



به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ناصری‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخابی گروه اسوه گفت: همواره نگاه گروه اسوه تربیت نیروی انسانی بوده است و امروز می‌خواهند این تجربه را وارد مدیریت شورای شهر تهران کنند.


سخنگوی ستاد انتخاباتی اسوه افزود: متأسفانه در دوره‌ قبل، شورای شهر رفتاری سیاسی داشته است، زیرا اغلب اعضا توسط شخصیت‌های سیاسی انتخاب شدند و بر مسند نشستند و به همین همواره علت حافظ منافع آن‌ها بوده‌اند. علت بسیاری از فسادهایی که شوراهای شهر دیدیم نیز همین نوع انتخاب است.


وی بیان کرد: برای تهرانی‌ها پرونده‌های فسادی که سر و ته پیدا نکرد مهم بود و عوض کردن نام یک خیابان هیچ اهمیتی نداشت؛ اما دیدیم که هیچ توجهی که قابل‌ذکر باشد از سوی اعضای شورا صورت نگرفت و حتی با مردم یک همدلی ساده برای سه برابر شدن قیمت مسکن نکردند.


وی تأکید کرد: اعضای شورا نتوانستند تغییراتی را که می‌گوییم انجام دهند، زیرا ناچار بودند فعالیت‌های خود را ذیل فعالیت‌های سیاسیون صورت دهند. خدمت در شورای شهر هرگز خدمت در راستای «خواست انسان» نبوده است. تهران شاهد زیست شبانه است، اما شورای شهر بعد از دو سال دراین‌باره گفت موضوع جزء وظایف شورا نیست، درحالی‌که قانونا جزء وظایف آن‌ها بود و مضاف بر این مگر مطالبه حق مردم وظیفه آن‌ها نیست؟ شورای شهر باید به موضوع زیست شبانه یا کودکان کار ورود پیدا می‌کرد.


ناصری بیان کرد: امیدواریم در انتخابات شورای شهر، مردم یک نه به پدرخواندگی سیاسی بدهند و یک نه به ماله کش هایی بدهند که با همین ادبیات تهران را اداره کردند.


انتهای پیام/۴۱۶۱



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته